Lördag

Det e konstigt hur fort tiden kan gå ibland. Helgerna kommer fort och går fort. Helt plötsligt var det lördagkväll igen och det är bara söndagen kvar innan det är dax att gå till jobbet igen på måndag. Denna söndagen är dessutom en timma kortare än alla andra söndagar på året efter som att vi ställer fram klockan en timma i natt. Det glömmer ni inte va?

På tal om tid så utnyttjade jag lite av denna dagens tid till att gå i affärer. Det blev en tunika och ett linne ifrån Gina. Sen fick jag och min syster ett var sitt armband av mamma. Kan berätta mer om armbandet en annan dag oc kanske lägga upp bild på det med. Vi får se. Men iaf tack mamma =)

Nu är det hög tid för mig att gå och lägga mig med tanke på att jag gillar att sova och man får göra det en timma mindre i natt som sagt (A)



Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Helgerna går alltid för fort :(

2011-03-28 @ 10:58:40
URL: http://swegirl17.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0