Gott nytt år

-1a9b7a836b7131b27d6735d1082d2f1.png

Snart smäller det! :) Gött nytt på er! Puss<3


Grattis Frida!







Idag fyller världen bästa Frida 18år!
Grattis =)


Puss Puss♥





God morgon!

618e78838d63cbdea267aefc2bbc7611.png

God morgon! Jag är påväg till träningen nu och kolla vilket fint väder det är i gbg:) hörs sen. Puss Puss<3


Inlägg nr 200



De precis vad detta är, mitt 200:de inlägg.

Idag har det vart träning på shemat, rätt så gött, doch segt att det inte var jätte många där:/
Får hoppas att det dyker upp fler i morgon =)
Jag tog även ett varv i stan idag för att kolla in rean, vilket inte var så himmla roligt eftersom att det knappt gick att röra sig i affärerna utan att slå till ngn eller ngt. Så det blev ingen shopping för mig idag =(

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, ska bli riktigt gött de =)
Hörs i morgon!

Puss Puss♥





Måndag v.53 del 2




Nu bär det av till gymmet för lite exercise!
De blir gött de =)

Kan dessutom behövas efter fredagen och lördagens äventyr ;)

Hörs...


Puss Puss♥






Måndag v.53




Hej alla goa!

Hoppas att alla har haft en ritigt god jul precis som jag.
Det blev en hel del julklappar, volket alltid är lika roligt =)
Tillexempel så fick jag denna sötnosen.

Dock levereras deninte för än 15:e Januari då den var slut på lagret:/


Igår var jag och mamma iväg och kollade på skor till mig. Det fanns för en gångskull massa olika skor att välja mellan som dessutom fanns i min storlek och ännu bättre, var på rea =)

Jag fick med mig dessa snyggingarna hem=)





ses ssenare!


Puss Puss♥









God Jul <3

0-25b7dd0a72d1a44bce28f19cdc06a3d6.png

God Jul <3


mallan brallbnp

60c021e4014c57191bb60ec413ce31b6.png

Mallan Brallans körkort:)


Måndag v.52




God Kväll / Natt

Igår var det en hel mysig dag vill jag lova!
Jag var nämligen ivägg å högg julgran tillsammans med min familj. Verkligen jätte mysigt att vara ute i skogen när det e så fint vinterväder=)

Jag kanske får förmig att lägga upp lite bilder på detta äventyret lite senare...

Idag har det oxå vart full fart.
Dagen började med att jag och mamma drog en sväng till gymmet, vilket var gött.
Nästa anhalt(säger man så?) blev köket då det var dax att laga mat.

Och efter middagen ägnades åt att koka julkola, ilken blev jättemumsig=)

Sen är det ju så att jag bara inte kan hålla mig ifrån götet.
Därför åkte jag med ner till stan och hjälpte syrran att fixa i sin lägenhet. Hennes julgran blev förövrigt mycket fin :D


Morgondagen kommer att spenderas i gbg, först träning och sen bus med Mallan Brallan♥
Kommer att bli toppen!

Hörs i morgon!
Puss och Kram♥




Torsdag v.51




Dagens att göra:
  • Duscha
  • Städa
  • Packa träningskläder
  • Gå till bussen
  • Shopa i stan med syrran
  • Äta hoss syrran
  • Åka till Heidhallen
  • Träna
  • Åka hem
  • Packa om väskan
  • Sova

Jag har att göra som ni ser så dax att sätta fart!

Puss Puss♥




_:_






Nu e det snart dax att gå till sängs
men först lite julstök och good Glögg, kan det bli bättre?


Puss Puss♥





Onsdag v. 51




Hej

Idag blev det ingen skola för min del, hade nämligen tid hos tandläkaren för att fixa tanden som det gick en flis ur i Lördags. Så nu ser min vänstra framtand ut som vanligt =)

Har även bokat bio till mig och Lina på fredag.
Vi ska se på Avatar.
Hoppas på att den är lika bra som den verkar vara(A)





Puss Puss♥






Grattis MallanBrallan



Grattis min älskade Mallan Brallan!
Du e grym som klarade körkortet på första försöket och allt!

Puss puss♥



Erik vann!




Just det Erik vann för er som missat det.
vilket typ inte är ngn förutom max...
Fast nu vet han juh=)

Jag tycker verkligen att han är värd det med tanke på hur bra han har vart hela sessongen.

Erik med vinnarlåten Higher



Som förövrigt är en väldigt bra låt=)

som även Calle gjorde mycket bra



God Natt!


Puss Puss♥







....




Hej!

Slarvigt på blogg fronten men men det får gå ändå.

Kan iaf meddela att jag får kasta boll igen =)
I Like!

USM steg 4:a kommer att spelas i Heidhallen. Följande lag är med i den gruppen:

Skuru IK
Eslövs IK
BK Heid
Gökstens BK
Önnereds HK



Nu laddar vi för detta flickor!


Puss Puss♥




Tisdag v.50





oj oj, det var ett tag sedan nu...

Men jag har ju faktist inte vart hemma utan jag har vart i el stockholmo :P
Mitt lag har nämligen spelat steg 3 i usm. Och dom behövde ju en hejjarklack, å då måste man ju ställaupp.
Kan väl säga som såhär att vi aldrig ricktigt fick igång vårt p
spel till 100% men tack vare världens bästa klack så gick vi vidare till steg 4 =)
Nu håller vi tummarna för att det spelas hemma i HEIDHALLEN (a) HOPPAS!



Nu blickar vi frammåt mot steg 4 i januari!
Ladda flickor ;)

Puss Puss




Torsdag v.49





Mysdag i stan.

Ja efter att vi skrivit IdrottsPsykologi provet och jag och frida tagit sprutan! så drog vi in till stan tillsammans med Malin och Fiee. Vi tog en fika och snackade skit =) I like.

På vägen till Condeco såg vi ingen mindre än Peter Jihde!
Ganska ballt faktist. Alla typ ballade ur utm jag för jag e så kylig av mig, hahaha,



Synd bara att man inte såg någon av Idolerna, det hade vart rligt =)

Nu blir det sängen!
Puss Puss♥





Supraspinatus






Japp, då vet man iaf vad det är för felpå min axel, ganska så skönt faktist.
trotts att jag haft ont på frammsidan av axeln så var det som så att det är en muskel på baksidan som inte mår riktigt bra...

Den heter M. supraspinatus.
Problemet med denna lilla muskeln är att den innehar några triggerpunkter som säger att det ska göra ont. Å då gör det just det, ont.

Fick en ny tid nästa vecka så hoppas att det lättar nu när jag inte får kasta boll på en vecka =(
Jaja, bara axeln blir bra så ska jag ng klara mig ;)





Puss Puss♥




Gameday





Jadå, idag e det match mot ÖHK.

Hoppas att det blir en bra match och att min axel e med mig!
Har förövrigt fått en tid hoss naprapaten i morgon, så ska bli skönt att få någon som kan kolla på den.
Ne nu ska jag läsa igenom motivations teorierna så att jag kan dom innan jag beger mig till Heidhallen.
Glöm inte att det e fritt fram att komma å kolla;)
Heid - ÖHK kl 21.00 Heidhallen ;)



Puss Puss♥





Måndag v.49





Ajaj. då vart man tillbaka på ett.

Min axel känndes ju som sagt jätte bra under gårdagen fram tills efter andra matchen jag spelade. Hela dagen idag har den inte vart med mig alls =(
Ny voltarenkur är påbörjad.

Jag hppas att jag kan spela match i morgon.

Nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon blir det en ganska lång dag.

Puss Puss♥




RSS 2.0