Supraspinatus






Japp, då vet man iaf vad det är för felpå min axel, ganska så skönt faktist.
trotts att jag haft ont på frammsidan av axeln så var det som så att det är en muskel på baksidan som inte mår riktigt bra...

Den heter M. supraspinatus.
Problemet med denna lilla muskeln är att den innehar några triggerpunkter som säger att det ska göra ont. Å då gör det just det, ont.

Fick en ny tid nästa vecka så hoppas att det lättar nu när jag inte får kasta boll på en vecka =(
Jaja, bara axeln blir bra så ska jag ng klara mig ;)





Puss Puss♥




Kommentarer
Skrivet av: Lina

Tråkigt att höra =( men hoppas som sagt att det blir bra snart då är det värt det... Hör av dig med hur du gör i veckan eftersom du inte ska träna boll. Puss

2009-12-02 @ 14:45:14
URL: http://linaverra.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0