Go go go!

Helgen som gick så hände detta! Syrrans pojkvänn lyckades ta en seger i Tyskland så grattis än en gång Andreas=)

Göttans =)

Fy vad spännande det var innan det var klart att Saade var klar för final, Haha. Men nu är ju lördagskvällen spikad iaf. Den kommer att spenderas i soffan som en utmärkt uppladning för Heiddagen på söndag =)

Godnatt =)

Torsdag

Åh har sräck kollat tre avsnitt av Greys nu som jag missat tidigare. De var grymma, så spännande som det var nu har det inte vart på länge =) Och inte visste jag att de kunde sjunga så bra som de gjorde (A)

Nu ska jag vara lite duktig och fixa med lite disk och tvätt innan det e dax att kolla på eurovision kl 21.00. För ni kollar väl?




Har ju glömt att visa er!


Min nya hårfärg altså =) Jag ÄLSKAR den =) Vad tycker ni?

Tisdag

Härlig dag det vart idag. Jobb ca 8-15. Dessutom var det en riktigt rolig dag på jobbet. Det var brandövning som gällde och gissa vad. Jo sveriges kanske snyggaste brandmann var där och hade föreläsning för de små =) Mumms!

Efter jobbet drog jag och kollade på skor, köpte dock inga idag men det fanns nådra riktigt fina. Hälsade på pappa på jobbet en kort stund för att sedan åka hem och lapa lite sol =) Någon mer än jag som kollar mellon nu? Hejjar helt klart på Ungerns bidrag. Den låten är grymm =)


Kram på er alla fina (A)

Mummla


Hittade sladden!
 
Förresten på tal om ingenting. Jag har världens träningsverk. Lär ju bättras på i morgon igen :P

Piss och pannkaka

Min kamerasladd är borta med vinden. Återkommer när jag funnit den =)

RSS 2.0