Torsdag 29/4-09

oj oj, efter en LÅÅÅNG dag ska jag nu äntligen krypa ner i sängen och sova! Jag hoppas så in i norden att det går bra i morgon(läs fredag) när vi ska stå i norstan och sälja Honung. Jag har vart igång tills nu och sk10rivit ut papper, plockat och pysslat med saker som ska med i morgon. E det något som jag har glömmt så får det bli väl.
Kl 10.oo öpnas mässan eller vad man nu ska kallade mitt i nordstan (ni vet vart jag menar?). Ni är varmt välkomna dit för en liten titt.
Nu ska jag sova!
Puss Puss♥

Måndag 26/4-10

Hej! Det var ett tag sedan nu. Det är inte lätt att hinna med bloggen nu när slut tampen i skolan har inletts. Det är inte många veckor kvar till studenten och än mindre skolagar än vad man kan tro. Inte för att jag har räknat, för det vågar jag inte. Det e massa saker som ska lämnas in, planeras, diskuteras och pestämmas nu. SM i UF närmar sig med storm steg. Men före SM så ska ju Honey UF stå i Nordstan nu på fredag mellan 10 och 18 tror jag.
Snyggt Flickor!!!
Nu åter till plugget. För den som undrar så är det Idrotts Psykologi som gäller nu.
Puss Puss♥

Seg söndag

Nu är vi äntligen igång med min balklänning. eller vi har iaf klippt ut mönstret och ska börja göra lite provgrejer och så =) känns faktist bra. Nu måste jag där emot se till att bli klar med mina skolgrejjer så att inte den redan stora högen blir ännu större. så åter till religionen...
Puss Puss♥

Onsdag 14/4-10

Kändes lite sådär att komma till skolan vis 5 i 8 och märka att det i princip bara är jag och någon mer elev på hela skolan. Tydligen hade vi ingen engelska. Måste bero på att det var dm i fotboll men man kanske kan säga till alla att det inte är lektion? Men men... Eftermiddagen blev iaf grym. satte mig nämligen i solen direkt när jag kom hem och har faktist fått lite färg redan :D
Nu ska vi se om jag får gjort något plugg vore ju himmla bra :P
Puss Puss♥

Tisdag 13/4-10

Snacka om att det var ovärt att gå på natur lektionen idag! Som vanligt lärde man sig inget och det tog bara onödigt lång tid. Vi fick en ny uppgift som typ är repitsion på det man hade i 9:an om celler. Förhoppningsvis tar den inte så lång tid att göra för har fullt upp med annat. Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Engelska C i morgon kl 8.00. Men jag anar att jag inte ska klaga allt för mycket eftersom jag slutar vid 12 :D
God natt och sov gott.
Puss Puss♥

Måndag 12/4-10

Hej där!
Nu är lovet slut och det är dax att ta sig i kragen nu och få klart allt. Det vart iaf väldigt skönt att få ett litet break från skolan. Var mest hemma och stökade men var även hoss Sofie och Sofie var hos mig. Där emellan han vi med att gå på bio. Vi såg Remember Me! Har ni inte sett den än så tycker jag verkligen att ni ska göra det, NU! ;)

Träningen i skolan idag gick väl sådär :/ men funkade ganska ok med axeln vilket är bra. Hoppas på en vända till gymmet med mamma ikväll. Då blir det rehab + kondition.

Puss Puss♥

Det var ett tag sedan!

I Söndags sågade vi ner ett träd här hemma. resultatet blev kanon bra förutom att telefon ledingen följde med ner den också! så nu är jag utan internett och lär vara det ett tag fram över... Just nu lånar jag Sofies bredband så har friheten att gå in på FB, blogga och surfa runnt i aänhet ett litet tag. Man inser verkligen hur beroende man är av internett nu för tiden när man sj inte har tillgång till det.

Som ni förstår så har jag Fiie här hos mig idag vilket e jätte mysigt :D Ska bli ricktigt nice med lite grey's ikväll(A)

Men nu vet ni iaf varför jag inte bloggar om det inte skulle lösasig mirakulöst fort.

Och just det. har ju glömt att säga glad påsk till alla så få väl göra det nu =) GLAD PÅSK på er;)

Puss Puss♥

Långfredagen -10

Denna dagen har verkligen gjort skäl för sitt namn idag. Vaknade nämligen vi 7 för att gå upp och jobba, vilket iof va ganska ok eftersom pengarna sitter mycket gött sen. Men egentligen hade jag spettsat på en sovmorgon. Får ta den på Söndag istället, för i morgon kommer Fiie hit och ska busa=)

Förhoppningsvis ska mamma börja sy på min balklänning antingen i morgon eller på Ssöndag. Det ska bli riktigt spännande att se hur den utvecklas från ett stort skynke till något som man förhoppningsvis kan ha på sig på balen=)

Nu blir det sängen =)
Puss Puss♥

Skärtorsdagen-10

Ja idag är det skärtorsdagen! Så glad påsk på er allesammans=) 
Idag har jag skrivit prov i Idrottspsykologi och jag trodde att det skulle bli ett IG men jag lyckades faktist få till det så pass bra att det blev G+!!! Inte illa =)

Har även gjort klart vår reklamfilm och här är resultatet:


Ni glömmer väl inte att besöka Honey Bloggen?

Nu ska bara Fiie bli klar så att jag kan åka hem. Blir till å plugga eller städa, väldigt roligt... NOT!

Puss Puss


RSS 2.0