Tisdag 31/8-10

Oj oj vad tiden går fort!

Måste dra till GBG nu! Fridisen väntar. sKA BLI SÅ ROLIGT ATT TRÄFFA HENNE IGEN =)
Oj lite caps där ;)

Eventuellt blir det en snabb utgång i kväll med mina flickor =) Men först ska det mysas i stan som sagt. sen ska det inventeras =) haha

Gtg:P

Puss

Måndag 30/8-10 part 2

Om jag tog sovmorgon igår så e det inget emot vad jag gjorde idag! GGick inte upp för än lite efter 12 :P Men det var verkligen gött! Imorgon får jag se till att gå upp tidigere för kl 13 ska jag träffa min Frida i stan =) Har inte träffat henne sen studenten typ s kommer bli riktigt roligt :D



Har inte hänt mycket idag annars. Träffade Lollo och Nova en korttis innan de skulle till Lassaretet båda två, haah bra tajmimg där :D

Kännde mig (och gör forfarande det nu) krasslig på efter middagen, Ont i hallsen och snuvig, så stannade hemma ifrån träningen idag. Får ta nya tag på Torsdag för i morgon e det inventering på hemköp som gäller så ingen träning då!

Tror att det e dax för mig att göra slag i saken och köpa en system kamera :O haha, har alltid viljat ha en så nu e det nog på tiden(A)


Måndag 30/8-10

Jo just det. Vad jag gjorde igår var det!
Sovmorgon blev det såklart(A) riktigt efter längtat var det. Efter frukost och så bar det av till GBG. Syrran skulle spela match mot vinslöv. Påvägen plockde vi upp Snabba Madde. Var riktigt längesedan jag träffade henne så var riktigt roligt.

Matchen slutade med vinnst till BKH =) Och det var riktigt roligt att se min syster vara så bra på M6, Keep up th good work! ;)

Efter matchen fick jag åka Porsche med Andreas(syrrans pojkvänn). Det var JÄTTEROLIGT :D Fast ngt som var ännu roligare var när vi parkerat och gått upp till syrran. Då ser vi hur några små pojkar står och tar kort på sig och bilen(A) Så söta så! Förresten var nog roligare att åka ändå ;)

När syster yster duschat och slängt på sig andra kläder så bar det av in till stan för att äta! Vi hamnade på cafe caprese på Kungsgatan. Alltid gott där!

Massa god mat och underbart sällskap gjorde den kvällen!

SSå u vet ni vad jag gjorde igår :D

God Natt!

Får berätta om vad som hännt idag, imorgon istället! För nu ska jag sova och det ska bli riktigt gött de =)

Söndag 29/8-10

Gårdagen spendesades hemma med sovmorgon. Fick dock ingen låbg frukost! Ne för då var det dax att bära in den nya kyl/frysen, Micron och ugnen! Det tog ett ganska bra tag att få upp allt så om det skulle vara och städa rent där de gamla vitvarorna tått tidigare men sen när det väl var klart så vart det super snyggt =)

Såhär såg det ut före:
Slitet värre!


Och såhär fint blev det efteråt:


Somnade såklart i soffan igår efter Bröllopsfotografen och vaknade vid ca 5 av att pappa kom och skällde på mig, haha. Så då var det bara till å gå upp och lägga sig. Klart det var lite jobbigt att jag var tvungen att bädda ängen efter som att jag lagt de gamla lakanen i tvätten och inte drat på några nya... Men va gott jag sov sen ^^

Nu ska jag bara slänga på mig lite andra kläder och sen bär det av till GBG för att kolla på yrrans match(A)


Blogg två fyllekajor drar till stan nu! Wa...

foto0134 (MMS)

Blogg två fyllekajor drar till stan nu! Watch out ^^


Fredag 27/8-10

Härligt gon dag bestående av sjukgymnast, shopping och utgång! Kan inte bli bättre ;) Ses i natt p¨å nbågon krog eller på 330:n hem :D

Puss Puss♥

Torsdag 26/8-10

Idag var ännu en dag som till största del har bestått av jobb. Han även med att träna lite^^ Trotts att vi bara var 4st så tycker jag att vi löste det bra. Men tjejer nu får vi ta oss i kragen och bli friska från allt vad det nu är ;)

Natten kommer att spenderas i syrrans lägenhet i GBG. Inte särskillt dummt alls med tanke på att jag ska vara hos sjukgymnasten i morgon kl 9.15 så de e rätt gött att inte behöva ta bussen tidigt i ottan ;)

Ska bara se klart på CSI  innan jag förflyttar mig till sängen för att sova några timmar. För i morgon ska vi shoppa, kolla Heid mot ngt danskt lag, ut på krogen och skaka rompha :)

God Natt^^

Onsdag 25/8-10

25=LÖN! =)
Så jädrans gööt att få lönen för Juli idag. Den satt gött!

Har jobbat hela dagen nu igen. Har verkligen inte gjort något annat idag. Tråkigt men sannt. Eller jo kollade ju precis på Fångarna på fortet. Jag tycker och har alltid tyckt att det e ett riktigt bra program! Lite extra roligt att det var handbollslaget vs Fotbollslaget :D

Nu e det Time out som gäller, sen blir det sängen.

Tisdag 24/8-10 Part 2

Hemma igen!
Då har jag vart i GBG en sväng och rört på mig. Känndes lite lätt ovärt eftersom att mitt lår inte känndes bra:( Istället för å köra hinderbana som de andra så blev det till att dra gummiband. Jippie, eller inte. Men bra för axeln iaf(A)

Strunt samma. På vägen hem kom det en låt jag inte hört på JÄTTELÄNGE! Hade nästan glömt av hur bra jag tycker att den är.


Nu blir det sängen! Har vart full fart hela dagen och så ska jag upp och jobba i morgon igen!

Godnight youall♥

Tisdag 24/8-10

Äntligen hemma! Har vart sjukt mycket att göra idag på jobbet. Telefonen har gått varm om man säger så =) Men de e bra när det e mycket att göra för då hinner det aldrig att bli tråkigt(A)

Visserligen kom jag just hem men nu börjar det bli dax att packa väskan och göra sig i ordning för träning. Bussen går om 20 minuter!!! :O Damerna har tränings match mot skövde idag så tänkte jag skulle kika lite på den med. Dom vann förra gången så hoppas verkligen att dom gör det idag med :D

Tänkte ni skulle få en bild på dagens mycket vackra outfit :P
Men hinner inte att ta någon bra bild på det så kanske en annan dag :P haha. You can't have it all ;)

Måste skynda nu!

Måndag 23/8-10 Part 2

Det blev ingen träning med laget för mig idag. Kände mig inte helt 100 så körde själv på gymmet istället. Hade planer på att springa på bandet i ca 30 min men det gick inte! fick verkligen jätte ont i baksidan låret så var tvungen att göra något annat. Istället blev det armar och axlar + bål, inte så dummt det heller(A)

Just nu sitter jag och pappa i soffan och kollar på Jamies America (tror iaf att det heter så). I dag leker Jamie cowboy, haha^^

Måste gå och duscha snart oxå så att jag kommer i säng i ganska okej tid :P



Måndag 23/8-10

Inget lugn och ro blev det idag inte! Hade planerat in en sovmorgon för en gångs skull. Men! Kl 06.00 ringer telefonen, linda är hemma med milton och jag behöver rycka in! Där rök min sovmorgon. Visserligen gött att jagbba men ändå ;)

Har vart hemma en kort sväng nu, ätit och så. NU däremot e det dax att packa ihop mina tränings kläder. Fys inne eller ute idag! Jag hoppas på att det blir phase inne =) men bara för det så lär det ju bli rudalen och löpning :S

Got to go now!♥

Söndag 22/8-10

Som jag skrev senast så blev det dubbla omgångar bio för mig idag. Eclipse och Vampires Suck! Eclipse som jag såg med syrran var riktigt bra och det var verkligen på tiden att vi såg den. Har pratat om det i typ en eveghet men aldrigt blivit av för än nu (A), haha.
Vampires Suck, Sög! Eller endel saker i den var iof riktigt roliga men skulle ju inte rekomendera någon att se den på bio. Men men...

Mellan bio besöken blev det käk på Jensens Boefhouse! Mycket gott som vanligt =) Dessutom hade jag ju ett alderles underbart sälskap i Lina och Moa! Tack för idag flickor(A)

Efter som att det var ett tag kvar tills det att min buss skulle gå så tog jag en sväng förbi moa. Lånade med mig 3st böcker där ifrån som jag ska se till att läsa nu. Bara en evighet efter alla andra, haha. Men får väl börja med Twillight idag å sen tar vi dem i tur och ordning efter det, New Moon och Eclipse =)






Biiio =)

Japp, då var det bokat biljetter till bio i morgon. Det blir faktist 2st för min del! Först ska jag se Eclipse med syrran, (haha nej vi har inte sett den än) och sen blir det Vampyrer suger med Moa på kvällen! Ska bli riktigt roligt. Ska även passa på att fika med moa mellan de två "biosarna", eller vad man nu kallar det ;)

Nu sitter hela familjen uppkrupe i soffan och kollar Sagan om ringen, del 2 vad den nu heter, de två tornen? kan det vara så??? haha illa ;) Väntar även på ett sms ifrån Linda så att jag vet när jag ska hämta henne å hennes gubbe i Borås. Det kanske e någon som vill ha skjutts in till Borås vid ett tiden?? alltid kul med sällskap ;)

Puss Puss♥

Lördag 21/8-10

Oj vad jag somnade gott i soffan igår kväll! Helt sjukt. Somnade säkert vid 21.30 någon gång till CSI och sen vaknade jag till då och då och kollade på Sagan om ringen som var på sen somnade jag ordentligt och när jag vaknade vid kl 08.10 så kännde jag att ne nu får jag faktist gå upp och lägga mig i sängen. Har ont i ryggen nu av att jag legat konstigt i soffan men men får ju skylla mig själv, haha.

Idag kommer syster hem så blir la till å käka å sånnt lite senare med hela familjen för en gångs skull. Men innan dess så ska jag väl försöka att få gjort något vettigt. Funderar på att baka, problemet med det e att det blir massor att städa upp efteråt och det vet jag inte om jag orkar, man äter massa gott som e jätte onyttigt men å så gott. Vi får väl se hur det blir med det.

Har även funderingar på att försöka piffa till min design här lite. Börjar kännas lite tråkigt tycker jag. Vet dock inte hur jag vill ha det. Några förslag???

Ne vi tar och börjar med en dusch!

Aj, aj, aj!

Ni fattar inte hur ont jag har i min kropp! Jag kan inte röra mig utan att det gör ont på minst ett ställe. Träningen idag var inte precis skonsam mot benen som redan är fullproppade med slaggprodukter och skit. Eller gentligen e det inte själva innehållet i träningen som e problemet utan de e backarna i Ruddalen som e det. För er som inte vart där så e det några ganska rejäla backar som man ska mösa sig upp för så gott det går. Men när det e jobbigt att springa redan när det e platt så e det en extrem plåga med dessa backar!

Annars var det riktigt roligt med handbollen idag. Mycket skott på mål och jobb 3 mot 3 eller 4 mot 4. Lyckades få en blåsa trotts att jag tejpat alla fingrar. Vilket e så typiskt mig :P haha.
Nu e det träning på måndag igen  men får väl köra ett gym pass där emellan någon gång så att jag inte tuppar av på måndag ;)

Efter träninngen idag bar det hem till syster för att äta tårta!!! Mycket gott :P Hon fick massa fina saker vilket e perfa när man har flyttat in ganska så nyligen i en lägenhet =)

Ne vet ni vad, jag ska ju upp och jobba i morgon igen så måste verkligen sova nu! Kommer att vara som en sombie hur jag än gör men ändå, haha!

Puss och kram

Torsdag 19/8-10

Klockan har precis slagit 00.45 och det e verkligen dax att sova med tanke på att jag börjar jobba vid 07.00! Men tänkte att jag har ju ändå kommit igång bra med bloggandet nu så då e det ju bara till å hålla det uppe :D Det e ju nämligen så att i morgon eller idag (Torsdag iaf) så kommer jag inte ha så mycket tid över för min lilla dator. Det e väldigt mycket som ska hinnas med i morgon, Jobb, träning och födelsedags kalas!!! Tjoho för världens bästa syster fyller 22 år! Stort grattis syster yster =)






Onsdag 18/8-10 part 2

saker och ting blir sällan som man tänkt sig! Ta denna dagen som ett exempel, inget blev som jag hade trott! Men det e väll bara att gill läget, bita ihop och komma igen!

In this world I walk alone...

Onsdag 18/8-10

Ja det gå visserligen att röra på sig idag men det är inte utan att det känns rejält! Benen, magen,armarna, ryggen och nacken, ja verkligen allt gör ont! Och på tal om ont, mitt huvud har kännts ungefär som om att det kommer att sprängas under dagen. Var tvungen att peta i mig 2 st alvedon på förmiddagen, blev visserligen bättre men gör fortfarande ONT!

Nu väntar det lite mat så får vi se vad som häner sen:S Hade ju planer men em gick inte helt i lås om man säger så! Vi får se...

PussPuss♥

Tisdag 17/8-10

Trotts att det i skutet av förra veckan var sagt att jag BARA skulle jobba MÅNDAG och TORSDAG denna veckan så har jag jobbat hela dagen idag och kommer att jobba isf halva i morgon :P

Till råga på detta så har det vart träning idag! Jag kan ju börja med att förklara hur resan dit gick: Jag trodde att träningen började vid 18.30 och när klockan var ca 17.50 satte jag mig i bilen för att svicha ner till götet. när jag kommer ut på 156:an så e det en trafikolycka där och det e bara till att vända och köra om Hajom istället. Under tiden som jag kör ringer jag till min tränare för att upplysa honom om att jag kommer att bli gansa så sen så undrar han vad jag sysslar med! Då visar det sig att jag kollat fel i kalendern och att träningen inte börjar för än 19.45 :D Bra jobbat!!!

Träningen vrt as jobbig om ni frågar mig men ändå go! Bara att få hålla i en handboll för första gången på ca 4 månader eller vad det nu blir va en riktigt härlig kännsla(A)

Nu ska jag sova. Får se om jag kan röra mig i morgon :S

Puss puss♥

Måndag 16/8-10

Aj min kropp! E sjukt trött nu kan jag ju säga! Efter att ha jobbat hela dagen tom kl16.00 stressat hem, byttkläder, slängt med lite mat och ombyte, suttit i Heidhallen i 1 timma före det att min egen träning börjat, tränat, väntat mer än 2 timmar på min kära mor som nu mera är ordförande i BK Heid (det var styrelsemöte) skulle bli klar, gjort en nödlandning på Burger King och sedan kört hem för att nu krasha i min säng så känns det som att jag är värd en riktigt god natts sömn=) Tycker ni inte det?

Lite mer om träningen:
I dag blev det tack vare regnet en inne träning. dock ingen handboll utan bara fys :/ Det var faktist riktigt gött! Var längesedan vi eller jag ska nog säga jag var med och körde phase som det blev idag. För er som inte vet vad Phase är så är det cirkelträning =) några övningar var helt sjukt jobbiga:P men dagens possitiva måste ha vart att bänkpressen kändes helt ok så länge jag inte gick för långt ner.

Dessutom så träffade jag på Mia, min sjukgymnast, i hallen idag. Det var riktigt bra med tanke på att vi fick bokat in en ny tid till mig. Så nu blir det förhoppningsvis lite ordning på min lilla axel igen (A)




Gammal bild men nu börjar det kännas som att det närmar sig (A) Förhoppningsvis handbolls träning i morgon =)

God Natt♥

Måndag 16/8-10

Är på jobbet, har ont i huvudet! Jag orkar inte... Å andra sidan e detta bättre än om man hade börjat skolan igen efter sommarlovet. Hoppas alla Aspero barn har det så kul i skolan idag, moahahha.

Träning ikväll! Jag orkar inte!

Dax att bita ihop nu och sluta klaga!

Puss puss♥

Söndag 15/8-10

Denna helgen blev inte precis just så som jag hade tänkt mig! Men sånnt e livet man kan inte få allt. Nu blev det roligt ändå och helgen blev lyckad i vilket fall=) Idag hade jag tänkt göra lite annat än att städa som det nu blev men oj vilket stort rumm jag har när inte golvet är fullt utav kläder! Har dock en kännsla av att det inte bara är jag på denna jord som har en tendens till att alltid slänga kläder och väskor å ja allt möjligt i en stor hög på golvet. Kan ju trösta mig med det iaf =) Jag e riktigt nöjd med resultatet av städningen och nu återstår det  bara att se hur länge det får se ut såhär innan den stora  högen är tillbaka (A)

I morgon står det jobb och träning på shemat! Måste även se till att ringa några samtal, för glömmer jag av dem blir det lite dummt :/

Aspero eleverna börjar i morgon och just nu känns det ganska så gött att man har tagit studentet! Kan ju säga att det finns dagar då det har kännts väldigt motigt och fler sådanna lär det ju komma, men inte i dag!

Puss Puss♥

Tisdag 10/8-10

Kan väl inte säga att jag ser mig själv som en stabil bloggare precis. Med tanke på att jag har bloggat ungefär en gång i veckan det senaste så är det faktist ganska illa. Men men får se till att det blir ändring på detta!

Min kropp just nu känns ungeär som att jag blivit överkörd av en bil. Dessutom Backade bile tillbacka efter att den kört över mig första gången (A) Som ni kanske örstår så e det träningen som dratt igång igen. Igår hade Kajsa en jättebra träning med oss om jag får säga det själv. Riktigt roligt och jobbigt :) Idag jobbade jag såpass länge att jag inte han åka ner till träningen, istället blev det ett riktigt härligt gym pass med mamma (A) (Kommer att kännas som att bilen var en lastbil i morgon)

I vlket fall känns det riktigt härligt att vara igång igen. Och nu jäklar så kör vi!

Puss puss♥

Måndag 2/8-10

Det har vart en jätte rolig helg i Skåne med min Mallan Brallan, träffade massa nya roliga människor :D

Men shit va seegt det var att gå upp idag och jobba! Så i dag blir det till å sova lite tidigare än va det blev i går! Måste bara duscha innan jag somnar lär ju inte orka med det i morgon! Men så e det.

Nu blir det duschen som sagt :D

Puss Puss♥

RSS 2.0