Måndag 26/7-10

Idag har jag jobbat i princip hela dagen ( 9 timmar) men gud vad skönt det var när man kom hem och det faktist gick att vara ute en liten stund i solen :) haha låter juh värsta "tantigt" egentligen men men ;) Känner ändå att jag hunnit med en del ikväll. Till exempel fick jag fixat naglarna så att det e nagellack på hela naglarna och inte bara på halva, vilket kan vara en fördel ^^

Passade även på medans naglarna torkade att lägga över lite bilder och filmer ifrån datorn på min ny inhandlae externa hårddisk. Känns riktigt skönt att kunna spara saker på datorn nu utan att den varnar för att minnet börjar att ta slut (a)

På tal om hårddisken så var jag och mamma i Borås igår och kollade lite i affärer, vilket slutade med att jag fick med mig några påsar hem. Bland annat en tunika, strumpbyxor, Ipod fodral och som jag sa en extern hårddisk. Allt stog på min att handla lista så¨jag är faktiskt riktigt nöjd med mina inköp =) Eventuellt kommer det bilder en annan dag.

Nu blir det sängen!!! Ska ju upp om ca 6 timmar och jobba :O

Puss Puss♥

Ullevi ♥


Det är något speciellet med konsert på Ullevi altså! förra gången var det favortiterna, Green Day, som gjore den 5:E juni till en dunderkväll och denna gången var det P!nk som förgyllde den 23:e Juli (A)

Trotts att jag och lina inte var särskillt tidiga till Ullevi så lyckades vi få riktigt bra plattser, längst fram fast ganska långt åt sidan. Fick tagit några riktigt bra bilder :)

Vilken fest det var! Pink kommer flygandes ner på senen ifrån en lyftkran och man ser verkligen hur hon älskar att uppträda och framför sin musik! Bara det gör att hon blir ännu bättre i mina ögon :D

tänkte bjuda på lite bilder. Njut!











grymmt var det!

Puss puss♥

22/7-10

Nu e det dax att gör sig i ordnig innan bussen går. Som jag skagt tidigare så e det P!NK som står på schemat idag :D Jag och lina ska träffas i stan, gå å äta/fika och sedan förpassa oss bort till ulle vi för att vara med på en hejdundranes fest :D Kommer att bli hur kul som hellst :D



Inget dummt sätt att fira sin namnsdag på, haha ^^


Ha det bäst  och ni anadra som ska på PINK, vi ses på ulllevi i regnet som det ser ut nu ;)

21/7-10

13 timmar!!! Jag säger då bara det.
God natt♥

Tisdag 20/7-10

Shit, va trött jag är! Har jobbat 12 timmar idag bara, haha. Man ska ioförsig inte klaga för det finns ju många som inte ens har ett jobb men oj vad det tar på krafterna! Har suttit nästan hela dagen med körningar till Gothia. Fast samtidigt så har vi  snackat mycket skit och skrattat som bara den :D

Tänkte att jag skulle ha hunnit med att åka och bada idag men blev ju inget med det som ni kanske kan förstå,haha. nej nu börjar det spåra det här, Vi får ta nya tag i morgon (a)

Puss Puss♥

Måndag 19/7-10

Nu blir det ju värsta blogg chocken här om män kollar på hur mycket jag skrivit det sissta men så kan det bli, haha
:) Det blev iaf en liten sväng till gbg i dag med jobbet vilket inte var så dummt, blev till å kolla lite på gothia. snacka om att de e skillnad på "fart" om man jämför med Partille cup! När det e handboll på heden så e det fullsmockat med folk överallt verkligen. Men nu var et ju verkligen glest! Visserligen är det kanske bättre fart inne i själva stan men just allt runnt själva planerna verkar ju vara lite lugnar. eller e det bara jag som tycker det???

Kanske var dett just gles heten som gjorde att jag träffade värsta gdingen i inter sport tältet ^^ ingen mindre än Jossan Bergqvist stog och krängde kläder ;) <<det var ju verkligen ett bra tagsedan nu!!! haha Jag måste tatag i mitt sociala liv och inte bara jobba! Någon som har ett förslag?


Glory days♥

Jobb

Det går bra nu! Jobbar i princip heltid för tillfället om inte mer till och med. Dagarna berukar dra igång starx efter kl 06.15 med frukost och så innan det bär av till jobbet. Sedan e jag där till ca 16 med undantag för lunchen då. När jag sen kommer hem är jag ju helt slut vilket kanske inte e så konstigt ;) haha (Dagens ungdom)

Har ju blivit extra mycket och extra intensivt den senaste veckan med tanke på att det e gothia cup. Så sent som i fredags så kom det in 60 st ändringar som vi var tvugna att skriva om och byta ut papper och så på vilket tar ganska lång tid...

Nog om jobb för nu. På fredag smäller det! P!NK på Ullevi =) Kommer bli sjukt roligt(A)

Ha det gött tills nästa gång
Puss och kram♥

Lördag 10/7-10

Efter att ha haft en riktigt trevlig kväll ute på några av göteborgs nattklubbar igår, ha sovit knappt 4 timmar och ha spenderat största delen av dagen med att kolla på partille cup så har jag nu landat hos Moa :)
Som endel av er kanske vet så har jag ju inte tränat handboll på ett ganska bra tag nu men det var i vilket fall riktigt roligt att se kompisar och så spela ^^
Köpte även en keps idag i värmen och ett par nya flipp-flopp :D
eventuell bild kommer en annan dag (a)
Puss puss♥

Torsdag 1/7-10

ojoj oj! Nu var det verklige et bra tagsedan jag bloggade shame on me ;)
Ne men det har vart mycket med jobb och annat som gjort att jag inte hunnit. Och tänkte inte bli så långdragen nu heller ör solen skiner och jag ska ut! Å i morgon ska det tydigen bli kanon väder =) det bässta av allt är att jag bara jobbar halvdag så att jag aktist kan vara ute och njuta  :D haha
Lite bilder ifrån midsommar :D
Puss puss<3

RSS 2.0