Pulkaåkning mitt i natten!

Ja det är precis vad jag och david pysslade med mellan kl 01.00 och 02.30 i natt. Sjukt spontant och riktigt jäkla roligt.

Vi åkte i en backe som kallas för "Mördarbacken" som är en vanlig bilväg egentligen. Men som denna tiden på dygnet visade sig vara perfekt för lite pulkaåkning.
Tyvär har jag inga bilder på detta spektakel så det får vi klara oss utan ;)

När jag kom hem så vart jag svin kall! Hade ju bara haft på mig ett par tunna löparbrallor då jag trodde att vi bara skulle gå en sväng först och hade altså inte tagit med i beräkningen att jag skulle ligga i snön och göra snöänglar bland annat. Så det tog ganska lång tid innan jag kunde somna för att jag var så kall, haha.

Nu ska jag bära in pellets så att inte pannan stannar (för då blir det riktigt kallt och det vill vi ju inte!) sen ska jag åka och köpa en pressent till min fasters man som fyller 80 år idag! Den ni, det e inte var dag man fyller 80. Ballt om jag får säga det själv =)

Puss och kram

I morgon...

...ska jag vara duktig och infinna mig på gymmet kl 8.00! Trotts att jag är ledig och egentligen kan sova hur länge jag vill. Nejdå jag ska minnsan upp kl 7 på min lediga dag.

Men det kommer ju så vara värt det. För efter gymmet så bär det av till stan för att träffa bästaste mallan brallan. Som hon vart saknad! Det kommer å bli lite shopping och allmänt mys. Jäklar kom på en sak. Vi ska byta julklappar med varandra i morgon ochjag har inte slagit in mina saker än :S får inte glömma att göra det  morgon!!!



Nu måste jag sova för annars lär jag aldrig komma upp ur sängen i morgon. Eller a idag det e ju trotts allt redan måndag teoretiskt sett..

Godnatt♥

Söndagen 2/1-11

Idag har det bara vart deeg på schemat. Vilket har vart riktigt gött. Har dock bakat klart min akolabåtar som påbörjades under gårdagen. Dom blev dö goa!

För övrigt har jag bara 4 dagar kvar som tonnåring. Lite märklig kännsla på nogot vis. hmm ska väl gå bra det md ;)

Nyår då: Blev alderless lagom med familjen och kusinen. God mat god dricka och massa raketer =) Har inte lagt över några bilder från kameran än men det ordnar vi under veckan.

Nu är både Frida och malin hemma. Bara Moa och Fiie som är ute på vift fortfarande.

Vad virrigt detta blev... Haha :P

Puss

RSS 2.0