Pulkaåkning mitt i natten!

Ja det är precis vad jag och david pysslade med mellan kl 01.00 och 02.30 i natt. Sjukt spontant och riktigt jäkla roligt.

Vi åkte i en backe som kallas för "Mördarbacken" som är en vanlig bilväg egentligen. Men som denna tiden på dygnet visade sig vara perfekt för lite pulkaåkning.
Tyvär har jag inga bilder på detta spektakel så det får vi klara oss utan ;)

När jag kom hem så vart jag svin kall! Hade ju bara haft på mig ett par tunna löparbrallor då jag trodde att vi bara skulle gå en sväng först och hade altså inte tagit med i beräkningen att jag skulle ligga i snön och göra snöänglar bland annat. Så det tog ganska lång tid innan jag kunde somna för att jag var så kall, haha.

Nu ska jag bära in pellets så att inte pannan stannar (för då blir det riktigt kallt och det vill vi ju inte!) sen ska jag åka och köpa en pressent till min fasters man som fyller 80 år idag! Den ni, det e inte var dag man fyller 80. Ballt om jag får säga det själv =)

Puss och kram

Kommentarer
Skrivet av: majsan

har du lagt ner det här med bloggandet eller ? ;)

2011-01-26 @ 17:51:58
URL: http://letsgo.bubbleroom.se

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0