Lördag 19/6-10

Igår var jag på en observations dag på sama företag som jag var på intervju hos i måndags. känner mig dock lite splittrad inför om jag vill ha jobbet eller inte men det ger sig..
Idag ska kronprinsessan victoria gifta sig med sin Daniel =) Det kommer bli kanon och jag ska faktist följa det från tvn som många andra oxå säkert ska göra :D
Min förkylning vill inte ge med sig, vilket är mycket irriterande! så därför blir det mer the nu (A)
Puss puss♥

Torsdag 17/6-10 Part 2

Nu äntligen är jag hemma ifrån jobbet. blelite längre än jag förväntat mig, men det e ju nästan bara positivt ^^ den enda nackdelen är ju att jag måste gå upp ganska tidigt i morgon för att jag ska vara med på den där prova på grejen hos global i morgon. Man ska ju vara buissnes klädd så blir till att gå upp lite tidigare än egentligen nödvändigt för att fixa smink kläder hås osv. Men men vill man bli fin får man lida pin :P Nu ska jag verkligen gå och lägga mig å i morgon får har jag massa saker att hinna med innan kl 11! So much to do but so little time!

Puss Puss♥

Torsdag 17/6-10

Super härligt väder idag vilket naturligt vis innebär att jag får annat att göra bara för att...
Men i vilketfall så passade jag på att ta lite kort (A)
Pion
Den vita blomman i mitten fick jag i student pressent av min faster =)
Rododendron
Äppelträd =)
Hahah nu ska jag åka och kolla på skor sen ska jag jobba =)
Puss Puss♥

Onsdag16/6-10

Snacka om att de e skönt väder idag! helt undebart. Sitter på altanen i bikini och dricker the. Hallsen vill inte riktigt ge med sig men hoppas verkligen att det blir bättre tills på fredag (A)
Nu ska jag alderlesstrax springa in och ta en snabb dusch innan jag går till bussen. Jag ska nämligen in till stan för att träffa mallan en snabbis så att hon kan få sin kamera. Sen ska jag passa på att shoppa lite =)  e även sugen på bio men vi får väl se hur det blir med det :S kanske sparar det tills helgen (A)
Puss Puss♥

Tisdag 15/6-10

Igår var jag på jobbintervju och idag fick jag reda på att jag gått vidare till att vara med en dag på detta företaget för att observera samt prova på lite =) Tydligen gjorde jag riktigt bra ifrån mig på intervjun, haha =)
I vilket fall så ska mn ha buissnes kläder på sig så jag skyndade iväg till kinna innan och köpte ett par svart jeans. Nu behöver jag bara ha en snygg shorta/blus som matchar till et och eventuellt en snygg liten jacka :D
Nu ska jag ta med mig min förkylning ut en stund i kvälls solen =)
Puss Puss♥

Måndag 14/6-10

Jag e förkyld! Måste vara poseidon :) Torsdagen var helt sjuk underbar och kommer alltid att finnas som ett sjukt bra minne. Så tack alla ni som var med och gjorde den 10:e juni 2010 till en av de bästa dagarna i mitt liv!

Tack älskade Mallan Brallan för att du fick med mig ut i lördags det var svin kul =)
Nu ska jag sova!
Puss puss♥

Onsdag 9/6-10

Idag tar Donnergymnasiet studenten! Det betyder att Johanna springer ut ideg!!! Stort GRATTIS gumman =) Tyvär kan jag inte vara där eftersom jag har ganska mycket att göra här hemma inför morgo dagen! Då smäller det.
Kl 13.00 springer vi ut ifrån Kviberg, göteborg. Ni är varmt välkomna dit me även hem till mig kl 16 =)
Nu ska jag drika upp mit thé och sedan beger jag mig till Kinna för att köpa lite små saker inför morgon dagen. Kanske hörs sen ;)
Puss Puss♥

Tisdag 8/6-10

Äntligen fungerar internettet som det ska igen! Lite svårt att blogga utan uppkoppling... Det har ju hänt endel sedan sisst. Men måste ändå säga att Green Day på Ullevi i Lördags kommer att bli svårslaget. Trotts att BT "bara" gav dem en 4:s vilket jag tycker var futtigt! Dom var helt klart värda högsta betyg. Mer om det en annan dag =)
Just det! Vill ni se lite bilder och film snuttar kan ni ju alltid surfa in på Remi:s Blogg. Verkligen superhärlig kille det där (A)
Idag när jag körde hem från stan efter att h fikat med Moa och Sofie, träffat Frida, Jacob och Ebba en snabbis, så stannade jag till hos Lotta på Mejeriet. Det var verkligen längesedan jag träffade underbara Lotta så det var jätte roligt =) Fick dessutom med mig en liten pressent hem ^^ Tack Lotta!
Nu åter till allt stök inför Torsdag, bara 2 dagar kvar nu =)
Puss Puss♥

Tisdag 1/6-10

Jag måste bara börja med att säga GRATTIS till JONNA BREDÈN so fyller 19 år idag. Grattis gumman!
Idag har jag jobbat hela dagen. Var i Landvetter och gjorde en städning av ett hus. Gick väl ganska bra med det var väldigt varmt,
I morgon blir det dock till å åka till skolan för att hämta/ lämna lite saker. Gött att man har bil så man slipper ta allt med bussen vilket inte hade vart lika nice.
Tack Lina!
Har världens huvudvärk nu så funderar på att bara åka och tanka och sen gå och lägga mig. Låter som en bra ide i mina öron!
Puss Puss

RSS 2.0