Fredag v.31



 
Grattis till Lisa  Dahlman som fyller 18 år idag!!


Jag har gjort världens klantigaste grej idag.
Idag på jobbet så skulle jag skura golven samtidigt som jag passar telefonen.
När jag böjer mig ner för att ta upp ett stort skräp på marken så hör jag hur det säger "plupp"!
Telefonen som jag lagt i min ficka låg nu mera i vatten hinken!!!
Smidigt.

Nu blir det till å ta bussen till GBG för att spendera kvälen tillsammans med kusinerna och syster.
Det blir Pizza och Harry Potter!



Bilden e från Åhus i år efter våran sista gruppspelsmatch.
(vi vann våran grupp)


Puss och kram på er
//EmmaGumman




Green Day<3





Mitt favo band Green Day kommer till Stockholm i oktober men inte till Göteborg ! Blä på det!!!
Dom kommer även till danmark och Norge. Biljetterna till Sthlm är slut så¨får se om det blir till å åka på en tripp till något av våra grann länder i höst. Någon som e sugen??




Snyggaste sångaren ever??



'Puss och Kram på er
//EmmaGumman







Torsdag v.31




Dåligt med uppdateringar!
Nu ska jag verkligen försöka att skärpa mig!

Den senaste veckan har jag jobbat för fullt.
Inte för att det e jätte mycket att göra men ändå.

Helgen spenderades i Karlstad hos familjen Nilsson. Det var mycket trevligt även om vi inte blev så många som vi hoppats på.
På vägen upp hämtade jag först Frida i Sandared för att sedan fortsätta mot solens stad. På vägen möttes vi av skyfall!
Det gick inte att köra fortare än 30 km i timmen och då dåg man nästan ingenting trotts att torkarna gick på max. :P

Restaurang Nilsson fick godkännt med bravur!
Det klasiska "Natta doppet" bockades av även denna gången :D

Tack Bröderna Nilsson!

Nu är det vakande över telefonen som gäller samtidigt som man diggar till NRJ´s webbradio :D
http://www.nrj.se/webbradio/frameset.php


Puss och Kram
//EmmaGumman





Grattis Andreas!





Va e de för en dag??
E det en vanlig dag??
NEJ de e ingen vanlig dag
för det e Andreas födelsedag!!
HURRA HURRA HURRA!!


GRATTIS!!!
 Gullig blid va ;)

PUSS OCH KRAM
//EmmaGuman




Torsdag v.30





God morgon på er allihopa!

Jag höll på att försova mig totalt idag. Inte bra.
Men som tur var så kom jag upp iaf även om jag blev lite sen(A)

Det är inte mycket att  göra på jobbet idag.
Tänkte ta saken i egna händer och städa lite här om en stund.
men just nu är det BanditRock som gäller.
(sammtidigt som jag vakar över telefonen) :P

Alderles nyss sepelade Antonina denna underbara låten





Lyssna på dialeckten!
Så underbar!

Denna versionen är dessutom inspelad live! så bra!!!

Puss och Kram på Er
//EmmaGumman





Onsdag v.30





Hej på er!


Det blir inget inlägg om Åhus nu för jag ska sova.
Ska upp tidigt i morgon och jobba.

Jag, Mamma och Pappa åt jätte god Jordgubbar innan!
så mummsiga!



Nu blir det sängen!

Puss Och Kram På Er
//EmmaGumman




Tisdag v. 30





Hejsan svejsan.

Sitter här på jobbet och väntar på att telefonen ska ringa. Så att man får något att göra ^^

Jag sov så himmla gott i natt så det var lite extra jobbigt att gå upp ur sängen idag vid 7 tiden. Ska försöka att lägga mig lite tidigare i kväll så att jag orkar upp överhuvudtaget i morgon.

Nu ska jag gå å göra en kopp choklad så  att jag har något att mummsa på.

I efter middag ska jag försöka hinna med att skriva ett inlägg om Åhus och kanske ett om gårdagen på Liseberg :D


Puss och Kram På Er
//EmmaGumman




jag malin, ida och haugen busar i

0-647675deca0dddd867bbe9d801ce4a6c.png

jag malin, ida och haugen busar i stan! Puss och kram


Torsdag v.28





Idag har jag mest slöat runnt hemma utan att göra ngt specielt men de  e gött de  med :D

Lagade mat till pappa även idag.
Restaurang Emma bjöd idag på ris och curry räkor! mumms.

När lina kom hem från jobbet lånade jag bilen och åkte till Kinna för att köpa linnen som vi ska ha i Åhus.
Det var tur att jag gjorde det just idag för dom hade bara precis det jag skulle ha.
Så imorgon återstår det att lämna in linne på tryckning sen ska dom vara klara :D

 Jag kan även berätta att min övergång till Heid nu är klar!

Eftersom jag inte gjort så mycket idag så blev det endel glidande på youtube.

Denna e för go :D



Nu ska jag städa lite, jippie!
NOT!



Puss och Kram på er
//EmmaGumman






Onsdag 8/7-09





Hej igen alla:D

Nu är det klart att jag ska spela med Heid i Åhus :D
Ska bli så roligt!!!

Det är även klart att Jag, LIna, Jonna, Isabela, Sanella och Jenny ska ha med ett lag i Åhus
Då i Damer motion som spelas Lördagen den 18/7
Miranda och Natalie kanske ska vara med oxå...
Jag längtar!



Ännu ett glädje besked: jag har fått jobb :D
Måndag och tisdag nästa vecka ska jag stå på frölunda torg och visa folk vart ifrån bussarna till Gothia Cup går.
De blir säkert as bra bara det inte Regnar!!!


Och just nu sitter jag med ett leende på läpparna efter att ha läst detta inlägg på Knubbes blogg :D
Läs det!!!
http://johanknubbe.blogspot.com/2009/07/stenbundet.html

Nu ska jag städa! mindre roligt


Puss och kram på er
//EmmaGumman






Fika i stan med Ida:D puss

3a61ac611fd02820cf6c7c306ca4d466.png

Fika i stan med Ida:D puss


Månadag v.28




Jag vet om att jag inte skrivit på länge och det ber jag om ursäkt för.
men att gå in och sätta sig vid datorn när det är 30 grader varmt ute är inte så lockande..


Hela förra veckan, onsdag - söndag, var det Partille cup som gällde.
Jag var tyvär inte med och spelade då varken Heid eller Tostared hade med något lag. där emot ha jag strosat runnt på Heden och på Valhalla och följt både min Syster och Min kusin när de spelat.

Lina och hennes lag slutade på delad 3:e platts då de förlorade semifinalen :(

Nu ska jag fixa mat och sen bär det av en sväng till sköna Göteborg för lite mys i stan med Ida :D


Puss och Kram på er
//EmmaGumman






...




Av någon anledning så publiserades aldrig detta inlägg i ,åndags så får göra ett nytt försök nu!





Hej alla!!!
Jag får be om ursäkt för att jag varit frånvarande så länge..

I torsdags förra veckan så skulle jag ha sprungit cooper med BK Heid.
Jag var jätte peppad och allt för en gångs skull.
men..
då åker man på världens infektion.
När jag svalde kändes det som om man svalt taggtråd :(
Så på Fredagen bar det av till vårdcentralen för att kolla upp om det var hallsfluss eller inte.
Det var det inte utan något sorts virus, vilket jag inte tyckte va bra
för hade det vart hallsfluss hade jag fått pencelin och så hade man vart bra efter 2-3 dagar :/
Nu missade jag träningslägret i helgen också :(
Hoppas att det blir helt bra snart så att man kan börja träna igen :P

Även om jag inte ska spela Partille Cup så längtar jag ändå till Onsdag då denna
 årliga handbollsfesten drar igång på Heden, Göteborg!

Hoppas vi ses där :D

Nu ska jag ut i solen å pressa lite :D

Puss och Kram På Er
//EmmaGumman



(Gammal Bild men ändå)



På väg från heden idag så gick jag

0-3c1aece14c91ac0fc8bd895937313b4c.png

På väg från heden idag så gick jag förbi denna skylt:) så söt(A) puss och kram på er// Emmagumman.


RSS 2.0