Fredag 28/5

Äntligen är jag klar med alla skol arbeten, läxor, innlämningar, prov mm Det känns så fruktansvärt bra ska ni veta. Nu e det bara till att vänta in studenten den 10:e juni! Jag sitter faktist med studentmössan på mig nu och känner att det blir inga problem att bära den under en hel dag!

Nu ska jag göra en räcer dusch för at sedan åka in till stan för att hitta min studentklänning!

Puss puss<3

Prom Night!

I onsdags var det bal på valand! det var helt underbart =) Tack än en gång Jessica för hjälpen (A)
här kommer lite bilder, det e allt jag hinner med idag.
Puss Puss♥

Onsdag 19/5-10

Idag är  det BAL! sitter just nu hoss Jessica och väntar på att det ska bli min tur att få håret uppsatt. Nu e Sofie snart klar tror jag. hon kommer att bli as snygg :D
Bilder får ni så klart typ i morgon eller på fredag =)
Kanske hinner med ett inlägg sen, vi får se.
Om inte annat så är ni välkomna till valand runnt 19.00 för att kika på alla snyggingar som är där då =)
Puss Puss♥

Måndag 17/5-10

Nu är det inte långt kvar till balen! Klänningen är snart klar , hoppas jag iaf =) Fick lämnat in 2st skol skaer idag och blir förhoppningsvis klar med en till väldigt snart=)
Just nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med mamma. Hon sitter och snackar engelska med en amerikan i telefonen. Medans jag passar på att ta en pause ifrån just engelska plugget :P
Men nu hoppas jag att hon snart e klar för vill ha hjälp med nåra saker nu...
Puss Puss♥

Söndag 16/5-10

Oj, nu var det visst en vecka sedan sisst. men som jag sagt tidigare det kommer att bli lite sporadiskt med skriveriet här. Det e mycket i skolan och kring studenten nu så förhoppningsvis efter den 10:e juni kommer det att bli lite bättre fart här (A)

Min klänning håller på att växa fram och den kommer att bli super läcker! Här om dagen var jag och mamma på knapp karlsson och köpte lite tillbehör och som sagt den kommer att bli toppen fin=)

10-11-12 maj var det ju sm i uf i stockholm. Det var verkligen en häftig upplevelse. Dock är jag besviken att det inte blev några priser =( Men samtidigt är det ju så att dom som vinner oftast gör det av en anledning. är dock inte säker på om det var så i alla fall?!

Just det även i Fredags var jag en sväng i stockholm. Fick jobba lite vilket aldrig är fel =)

Nu åter går jag till plugget eller först blir det den första rabarberpajen för i år som ska avsmakas=)

Snart är sommaren här, hummlorna är överallt nu. Det gillar jag starkt!

 

Puss Puss♥


Söndag 9/5-10

Efter en lååång bilresa har vi anlänt i huvudstaden. Från hotellet ser man globen och i morgon drar SM i Ung Företagsamhet igång på allvar. Önska oss lycka till och glöm inte att kolla live sändningen från Prisutdelningen/galamiddagen som sänds på ungforetagsamhet.se


Bildkvalliten är inte jätte bra men ändå =)
Vi hörs säkert i morgon!
Puss Puss

Fredag 7/5-10

Skol sm är över och vi (asperos flickor årskurs 2-3) slutade på en 6:e platts. kanske lägger upp en bild eller två där ifrån snart. vi får se=)
Nu laddar jag om inför nästa sm, det för UF företag som går av stapeln på måndag i Stockholm. 2 stora inlämningar ska bli klara tills på lördag kväll efter som att hela söndagen går bort med tanke på att den spenderas i en bil upp till huvudstaden då.
Mitt huvud värker och jag känner bara för att åka hem och lägga mig men det går inte för då får vi inte ordning på de saker som ska med till sthlm och inlämningarna lär inte bli klara heller...*suck* Det är bara till att bita ihop och blicka frammåt. kan ju säga redan nu att jag lär somna som en stock på hotellet på söndag!
Puss Puss♥

Grattis Fiie<3

Idag Fyller världens goaste Fiie 20 bast!
Grattis Gumman. Hoppas du har haft en toppen dag hittils och att det bara blir bättre =)
Puss Puss♥

Söndag 2/5-10

Som jag sagt många gånger förr, tiden går fort! det var inte alls länge sedan man tyckte att student och bal var väldigt långt bort. Helt plöttsligt är det bara 17 dagar till balen! Helt sjukt känns det! Jag har fortfarande en hel del skol grejs kvar att göra innan dess. Dessutom är det både skol-sm och sm i ung företagsamhet. Det betyder att jag missar ungefär en vecka i skolan! me å andra sidan kommer det at bli grymt roligt.
I fredags var det Valborg och det firade Honey uf med att stå i Nordstan och sälja honung. Missade ni detta och känner att ni gärna vill köpa honung av oss så rekomenderar jag att du lägger ett mail till [email protected] då det i fredags var vårt sissta försäljningstillfälle i göteborg.
Nu ska jag plugga lite till innan vi lägger ner verkstaden för idag.
PS. I morgon fyller världens goaste tjej 20 år! Det ska minsan firas ;) DS.
Puss och kram♥

RSS 2.0