Den lever!

Äntligen! Nu funkar min telefon igen. Har vart utan sen i måndags så det var på tiden!

Igår  blev det en härlig träning med lget. Först intervaller uppe i Ruddalen och sen inne träning på det. Känns riktigt gött att vara igång. Några av er vet ju att det inte kändes självklart för mig att fortsätta en sässong till men nu kan jag ite fatta att jag ens tvivlade. Visst finns det gånger då man inte e särskillt sugen på att snöra på sig löparskorna och jogga upp till Ruddalen för att springa intervaller men oj vad skönt det är eftråt. En till sak som bidrar till att det känns så himmla bra tror jag är att vi har en ny tränare =) Ska bli riktigt riligt att se vart deta bär av =)

Idag blir det en sväng till gymmet och ut över det så ska jag städa :/


Bilden har inget med inlägget ovan att göra hade bara ingen annan bild på denna datorn. Dessutom saknar jag min Malin (a)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0