Torsdag

Okej, besöksrekord igår då. Roligt! 

För er som inte följt min blogg innan kan jag berätta det att titt som tätt dyker det upp oklika handbolls bilder här. Allt i från AF-matcher till Elitserie matcher! För att lättare veta när jag uppdaterat kan ni lägga till mig på bloglovin.com (ni hittar en länk till höger i min meny) som är ett jätte smidigt redskap för att håll koll på de bloggar man följer.

Har ni frågo om något är det bara till att lämna en kommentar eller skriva till mig på Bloggsvar (Bara till att skriva din fråga i utan till höger på min meny) där ni snabbt får ett svar.

Nog om det. Jag har förberett några inlägg som dyker upp här under de kommande dagarna. Mer bilder och så =)

Själv tar jag bussen till göteborg nu om 20 minuter för att träffa goaste Frida =) Ska bli riktigt roligt. Frida har köpt en kamera så ska gå igenom den lite. Vad händer när man ändrar de olika inställningarna å så där=) Kommer ävn att ta en sväng förbi träningen i kväll och sen ska jag sova hoss syrran, mys!



Dags att göra sig i ordning det sissta nu och sen gå till bussen.




Kommentarer
Skrivet av: kaffehörnanan

Ge gärna din åsikt om Radiohjälpens övertramp

2011-02-17 @ 13:52:14
URL: http://www.kaffehornan.se

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0