Tisdag

Nu dröjer det några dagar innan det blir några fler bilder här. Det beror naturligtvis inte på att det är någon brist på bilder att lägga upp, utan på att jag e på semester, som några av er redan visste.

Jag kommer tillbaka sent på fredagkväll så räkna inte med att se något här ifrån för än tidigast lördag (A). Hade planerat att skriva en del inlägg i förväg men har likom inte hunnit med det. Istället var jag under lördags eftermidagen med och spelade match med heidlös ute i kortedala. det blev vinnst för oss trotts att jag blev tvungen att stå i mål en del =) Är ändå rätt nöjd med min insatts. Jag tror att jag gjorde 4 räddninar på 6 eller 7 skott =) Nog om det. Hörs i helgen!




(bilerna är tagna i Trysil förra året om jag inte minns helt galet)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0