Den där isen!

Ja den som e täckt med ett tunt lager snö altså. Den e den värsta av alla sorter. Den syns lixom inte där den ligger som på pass och bara väntar på att en oskyldig stackare ska komma och halka på den.

Ja, det var precis detta som hände mig idag. Det var första gången i år som jag la mig sådär pldask ner på marken utan förvarning. Resultatet; en ond armbåge.

När jag llåg där på marken och insåg hur förbannat roligt det måste sett ut, när jag helt utan förvarning bara slänger mig ner på marken, så kunde jag inte undgå att dra lite på läpparna. Men just då inser jag att det gör ont i mina nariga läppar av att ens dra på dem och dessutom att kvinnan som så snällt höll upp dörren för mig när jag gick ut från jobbet, har bevittnat hela händelsen. Inte nog med det min arbåge sjore ont oxå. SKIT OXÅ!

Jag får trösta mig själv med lite Green Day tror jag (A)

Bilden är ifrån 5/6-10 och är tagen mig själv på Ullevi!

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0