COME BACK

Just precis! Det blev vosst ett litet uppehåll där =) Inte planrat det minsta men jag har verkligen inte kännt för att blogga det minsta och inte haft någon inspiration.

Nu börjr det poppa upp lite ideer i mitt huvud så nu kanske det är dax igen? vi får se hur det går :P Maja har ju iaf skällt på mig så då får man ju ta sig i kragen. Det e ju ändå rätt så roligt att trotts att jag inte skrivit på, vad som känns som väldigt lång tid, så är det ändå några som vart inne här varje dag! Det e ju lite spännande, haha.


En ny blogg är på g som jag nämnt en gång tidigare. Hoppas på at den tar form så som jag tänkt mig. Innan jag börjar skriva där ska det fixas me designen först och det får jag lite hjälp med vilket är toppen!

Ny vs Gammal
Vad tycks om den nya headern på denna bloggen då? Det kan ni få tänka på tills i morgon eller på torsdag ;)

Nu ska jag sova för i morgon kommer det att bli en lång dag. Först jobb och sen ner till GBG för att kolla match. Heid - Skövde.

Så godnatt!

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0