Bad times

På sätt och vis är det de nu iaf. Fick reda på att jag inte kommer att ha något jobb när jag kommer hem ifrån semestern om två veckor vilket betyder att i morgon jobbar jag min sista dag. Känns riktigt tråkigt med tanke på hur bra jag trivts på skolan. Dessutom har jag haft förmånen att ha helt underbara kolleger. Positivt i detta är att jag  från och med nu kommer att ha mer tid till träning och framför allt mer tid för vännerna!



Nu måste jag gå och lägga mig för i morgon blir et en lång dag. Sista dagen på jobbet som sagt - tripp yill Varberg - tripp till Göteborg. Kommer att bli en dag med många blandade känslor!

Mer om det en annan dag! Godnatt.

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0