Torsdag 16/9-10 part 3

Usch vad jag har slösat pengar idag! Nästan oförskämmt mycket faktist. Men det var det värt, vart ända öre för att vara exakt =) Min älskling är hemma. Och som jag längtat.


Nu ska vi ha mycket skoj ihop! Hoppas på bra väder i morgon så att man kan gå ut en sväng och leka lite^^




Vart ner en sväng tillGBG för å kolla på Heid - Kortedala Div 1. Heid vann med 28-22 så de va gött. Majsan blev matchens lirare med =) Å syrran näta x10. Det gillar vi =)

Nu blir det nattamat (med tanke på vad klockan är) och sen blir det sängen. Har några saker att fixa i morgon... Puss och kram på er♥

Kommentarer
Skrivet av: majsan

sådär, nu ska det vara ändrat så nu ska du komma till rätt blogg! :)



Gött, fan va kul! Tillbaka igen alltså. Saknar ju faktiskt skolan en del. Tänkte komma och hälsa på skolan i veckan som kommer så då får jag väl se om du sköter ditt jobb! Men vad får du göra typ, vilka ämnen och sånt då? Hur fick du det?!



Jag satte upp mig i vikariepoolen i början av sommaren och nu ringer dom nästan varje dag. Så jag är vikarie på olika dagis i frölunda/högsbo. :)

2010-09-17 @ 08:57:54
URL: http://majastraat.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0