Torsdag 16/9-10 part 2

Det gick ju riktigt bra att vara Lärare. As gulliga ungar som sitter och studsar på stolarna och ropar: Fröken, fröken, hela tiden. Kan ju i och för sig bli lite väl högljutt ibland men de e smällar som man får ta! Några av tjejerna blev helt förälskade i mitt Tomas Sabo armband, trodde nästan att de skulle försöka att kapa det eller ngt :P Och visst e det gulligt när dom ska hålla en i handen och så men dom kanske inte måste stå på mina fötter nästa gång kanske :P



Har eventuellt lite annat jobb på gång innom snar framtid så ni får hålla tummarna för att det blir som jag hoppas :D

Nu ska jag ta ett litet mellanmål innan jag åker till kinna. SES!

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0