Tisdag 7/9-10

Usch! Vaknade och mådde inget vidare idag. Mitt huvud kändes som om att det skulle sprängas, halsen gjorde ONT och jag hostade och var mega snuvig! Ska denna förkylningen aldrig ta å ge med sig??? Så mår jag inte bättre i morgon blir det vårdcentralen. Var ju inte vaken idag vid 8 när man ska ta och ringa till dom så blev inget med det idag.

Idag ska jag se till å söka jobb! Det är ett måste. Kan inte gå runnt så här hemma längre. Visst att jag har pengar så att jag klarar mig ett tag och så men serriöst det e verkligen inte roligt att ite ha något att göra. Å andra sidan kanske man kan göra saker som är roliga bara man blir frisk!

Just nu, innan jag tar tag i mitt liv, så sitter jag med min underbara gitarr och myser :) Bara spelar och tänker ite på något. De ni...


Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0