Saturday

Ja nu har jag hunnit med både frukost och lunch. Jag fattar verkligen inte vart all tid tar vägen. Det är ett mysterium för mig! Iaf till lunch blev det kyckling mycket gott! Det sedvanliga politik snacket ploppade upp lite lägligt inför morgondagens val. Jag tror att vår familj har ganska enade åsikter in för det som komma ska men detta året har iaf inte jag vart helt säker. Tror inte att jag är det än men nästan. Det blir ju första gången som jag får rösta riksdagsvalet (har röstat till EU parlamentet förra året) så det blir faktist lite spännande. Och till alla er där hemma i stugorna som är i samma sitts som mig (förstagångsväljare) ta nu ert ansvar (om man nu får säga så) och rösta! Det är nu som vi har chansen att påverka! Stannar du hemma i morgon så har du heller ingen rätt att gnälla, du vet det va;)



Kram på er♥

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0