Onsdag 8/9-10

Även idag blev det sovmorgon för min del, knske inte helt oväntat men ändå. Började dagen med att hosta väldigt mycket vilket inte alls var särskillt trevligt men som tur var så gav det med sig efter ett litet tag. Min frukost idag bestod av nudlar och kycking. Som vanligt när jag lagar mat till min pappa på lunchen så lyckas han alltid bli lite försendad vilket leer till att jag försöker hålla maten varm, bara lite till, å rätt vad de lider så  har det gått ifrån att vara krispiga goda grönsaker eller annat som nu istället e helt mosiga eller i vissa fall brända. Idag var det tomaterna som var i min nudel wook eller vad man nu ska kalla det som blev alderless mosiga =) Men som tur var så smakade det helt okej ändå (A)


Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0