Onsdag 1/9-10

Blev inget inlägg igår så får göra en liten sammafattning idag istälet. Iof finns det inte jätte mycket att berätta eftersom att största delen av dagen spenderaes i soffan, helt utslagen. Har fått världens förkylning. Jag har hostt snörvlat och haft mig. Just det! Har pang lock för öronen med vilket e sjuk irriterande!

Kom iaf ur soffan vid ca 16 då åkte jag med pappa en stund till borås och sedan vidare till GBG. Där var det match mellan BK Heid och Kärra HF. Man kan väl säga som så att Heid hade nog väntat sig ett högre/bättre motstånd eller något. Heid tog ledningen direkt och trotts ett ganska slarvigt spel så vnn de matchen med 31-16!

Ungefär sådär såg min Onsdag ut! vad hade ni för er igår?

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0