Onsdag 15/9-10 part 2

Heid krossade Tyresö i seriepremiären med hela 40-16! Mer om det kan ni läsa här!

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Ska ju upp och jobba i morgon så kan ju inte ligga och sova hela dagen i morgon som jag vant mig vid nu. Utan det blir upp med tuppen som gäller. Ska bli riktigt roligt att prova på något nytt. Ska även bli hur roligt som hellst att träffa min gamla lärare. I och för sig har de flesta gått i pension men några goingar finns det kvar(A) Det jag har framför mig nu är alltså min nya karriär som börjar; Emma Svensson, lärare! Haha det trodde jag ju inte ;)



Godnatt på er alla goingar. Vi hörs♥

Kommentarer
Skrivet av: majsan

vad för lärare emma!? :D

2010-09-15 @ 22:43:28
URL: http://gooding.bogg.se

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0