Match igår då....

...för första gången på ett halvår! Jag har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så villse på en handbollsplan som igår. Frammåt var ju nästan okej men bakåt! Herre gud säger jag bara. Men det kanske e som så att man ska köra mer än en träning före match eller nått :S haha Iaf fick jag gjort 3 mål. 1 avstämt ifrån 9m, 1 genombrott utsida V2 och en kontring med typ 5 sekunder kvar på matchen.


Efter ett skott i stolpen (jag hade spelat typ 5 minuter i andrahalvlek) så går de ut och punktar mig :O Jag fattade verkligen inte varför, men men så e det.



Matchen slutade i vilket fall såhär:

Vi vann! =)

Mamma får nog dessutom få en lektion i handbolls fotografering till nästa gång;)

Puss och Kram


Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0