Måndag 13:e September

Blev visst några dagars uppehåll här men har inte vart mycket som hänt heller så det gjorde nog inte så mycket ;)



Igår kväll/natt fick jag köra ner en snubbe till Malmö. Han skulle ifrån kinna vid 01.30 så där rök min skönhetssömn. Var hemma vid 08.00 ungefär och gick å la mig direkt. Kan säga att det var ganska segt att gå upp vid 12 tiden men men.



Eftermiddagen spenderades med Storasyster Ekberg. Vi var på skrädderiet i Kinna och tog en fika. Mysigt värre. sen åkte vi hem till familjen Ekberg och tjötade å så vilket alltid e lika roligt. När lollo drog till sina hästar så stannade jag och Moa hemma å fixade lite med smik och hår å så :) riktigt roligt var det!


Söt Moa =)


Kommentarer
Skrivet av: Lollo

Vad bra hon blev i håret :P Hon tyckte det va väldigt kul att du umgicks med henne idag ;) nana gott. puss

2010-09-13 @ 23:40:16

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0