Månag 6/9-10

Å vad man kan bli irriterad på folk! Som idag. Det var bestämmt att jag skulle hämta en chaufför i Jönköping kl 07.00. Så när jag vart på stället vi skulle mötas på i ca 30 min och det fortfarande inte  dykt upp någon ser jg till att ringa honom. då säger han: -Jag hoppas inte att du e i jönköping nu för jag har inte åkt ifrån*bla bla bla* än. Grattis första vinnsten blev min. 5 timmar senare dyker han upp. Bra jobbat!



Förövrigt så e jag fortfarande super förkyld! Hostar e snuvig, ONT I HALSEN och lock för öronen. Inte alls roligt! Så i morgon blir det till å stanna hemma och dricka the och söka jobb. Eventuellt hittar jag på något annat med men inget bertämmt ännu.



Söndagen spenderades i GBG som handbolls målvakt! Kanske kan bli något med lite träning. Haha eller inte ;) men e ändå förvånad att det gick såpass bra som det ändå gjorde. Efter handbollen blev det sönags midag med Lina och Andreas. Börjar ju nästan att bli en vana nu :) haha.


God natt♥

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0