Jobba!

Jag sa ju att jag inte skulle orka laga någon mat nu... Mycket riktigt det blev mÜsli och yogurth. Dessutom tråkiga sådanna. Men det gick ner det med.

Pappa ringde för en liten stund sedan. Han ville ha hjälp att städa en buss vilket är likamed jobb för min del. Det gillar vi!

Planerna på att kolla hockey i stan är avblåsta ifrån min sida idag iaf, de andra kör nog ändå tror jag men ibland funkar det bara inte att åka fram och tillbaka när man inte känner det där suget. Om ni fattar vad jag menar. Jag menar det blir ju inte bättra av att man har pendlat till GBG i tre år! Istället blir det en hemma kväll med Idol, god mat och Hockey. Svår slaget^^


Hejja Frölunda!

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0