Good Night!

Nu orkar jag inte med allt politiskt snack längre. Visserligen ganska så spännande nu men ändå. I morgon hoppas jag på jobb men vi får väl se. Ska försöka få en tid hos docktorn i morgon med. Min halls känns inte alls bra nu för att inte tala om hur den ser ut! Hoppas verkligen inte att det är halsfluss, förresten det kanske är bra om det är det? Då får man ju pencelin och så är det klart på några dagar =) Vi får se i morgon helt enkelt =)

Haha Lars Ohly e ju ändå rätt skön! Vägrar att gå in i sminket bara för att Jimmy Åkesson sitter där. Detta kan bli underhållande:P

Nu kryper jag till kojs! Sov gott allesammans=)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0