Fredag 3/9-10

Tro det eller ej man jag har faktist fått gjort ett och annat idag. Var på banken, appoteket och i kinna. Fick kollat lite mer på kamera och som det ser ut i nuläget blir det en canon EOS 550D. Men vi får se det e inte bestämmt än (A)

Fick även jobba en stund idag vilket aldrig är fel=)

I morgon ska jag tydligen spela cup! Känns ju sådär  i  och med att jag int e frisk än :S Men får väl se hur det går. ska ta det lugnt.

Men i vilket fall som helst betyder det att jag måste åka hemifrån tidigt som attan. Närmare bestämmt kl 07.00... Det i sin tur betyder att jag måste packa ihop mina saker nu och gå å lägga mig!

Ni får se till att hålla tummarna i morgon ;)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0