...

Började kolla på Hockeyn men när det blev 4-0 till Timrå så bytte vi kanal. Så nu kollar pappa på något tyskt bilprogram. Funderar på att sätta mig med en annan dator och instalera programmen som är till min kamera. Kan ju vara rätt bra att kunna ladda över bilderna till en dator lixom... Blir ju lite jobbigt annars efter ett tag.

Just det glömmde berätta en sak innan. När jag var nere vid skolan innan idag för att skriva på ett papper som jag glömde igår så mötte jag småtjejerna som jag var med i skolan igår. De värsta slängde sig över mig innan jag han se vilka det var. Och naturligtvis hade de hundra frågor! T.ex om jag har bil, hur den isåfall ser ut, skulle jag köpa en  ny å så vidare. De fick dessutom syn på min plånbok (en rosa/vit ifrån Vans) som de fattade tycke för. Så söta så ^^

Nu Kollar vi Hockey igen. Tydligen har frölunda gjort 4-1 ! Det går åt rätt håll nu iaf. Komigen nu då!

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0