2010-09-30

Att arbeta som arbetslös. Tro vad ni vill men bara för att man inte har ett jobb att gå till varje dag så har man eller iaf jag har massa saker att göra ändå. Det finns alltid tvätt som ska tvättas, disk som ska diskas, ved som ska in, gräs som ska klippas. Ja ni fattar.

Så idag har jag gjort just endel av dessa sysslor. Jag har bytt i diskmaskinen, burit in ved och bytt lakan i min säng. Lakan som jag förresten köppt alderles själv, för mina egna pengar! Det e ju ändå vuxen poäng på det :P



Nu är det snart dag att åka till träningen. Eller a den börjar 18.30 så e två timmar till den börjar. Men det tar ju typ en timma att köra så kanske e lika bra att packa väskan... För övrigt e jag inte det minsta sugen på att träna idag. Har ont i hela kroppen av träningsvärk. Ont i huvudet har jag med men de e ju bara att bita ihop, eller hur.


Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0