2010-09-29

Igår blev det mycket mys med Fridisen i staden den stora, haha. Buffé på Lydias vilket det typ var evigheter sedan jag åt. Som vanligt mycket skit snack ^^ Haha alltid lika roligt. Riktigt skönt att bara kunna prata av sig lite=) Men nu dröjer det ca 3 månader inan jag får träffa min älskade Frida igen. Hon Åker till Asien idag och stannar där ett bra tag :P Men jag ser fram emot alla fina vykort som jag kommer att få ^^

Vi sprang en stund i affärer oxå innan det blev dax att åka och träna. Jag skulle inte ha något hade jag sagt förutom en skinnjacka och maskara. Men det e ju klart att jag ska hitta en väska som jag bara måste ha och en ögonskugga som var på rea. Så jag kom hem med lite olika påsar igår :P



Nu ska jag laga lite mat. Dax att tagga till för match ikväll =D

Puss Puss<33


Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0