2010-09-27part 3

Känns som att jag inte gjort annat idag än att åka fram och tillbaka i gbg... Först åkte jag ju och lämnade mamma i Heidhallen sen fortsatte det som följande: Heidhallen- Holmens herrekipering- Syrrans lägenhet(hisingen)- Sisjön- Heidhallen- Sisjön- Heidhallen- Hem... Så nu ska det bli gött att gå och lägga sig.

Jag har ju hunnit med att lägga upp bilder på FB från i Lördags med. Dock är bilderna så stora att det tar väldigt lång tid att ladda upp dem. Jobbigt! Men ska försöka slänga upp lite fler i morgon.

I morgon blir det även träning för mig. Första gången på 4 veckor eller något, haha jag känner träningsverken redan nu =)



Nu blir det sängen som sagt. Puss och Kram <3

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0