2010-09-24

Då har jag ätit frukost! Kl 13.00... Jag vet att det e sent för frukost men det blir så när man har vännt på dygnet. Sen var det ju inte så heller att jag gick upp kl13 utan jag gick upp 10.30 men satt och gjorfe annat för att jag inte var hungrig. Jag lagade mat till pappa och sen mixade jag ihop en smoothie till mig som fick duga till frukost. Den var super god! Och den var väldigt lätt att göra. Jag tog bara en banan, lite hallon och naturell yogurth och slängde ner allting i en mixer. Mix mix och så e det färdigt!

Nu ska jag bara klä på mig något lämpligt, proppa i mig mina c-vitaminer och sen ska jag ut och gå!
Puss och kram

Kommentarer
Skrivet av: fridisen!!

Shiit vilken bra blogg du har nu! följer den jämmt :D:D

2010-09-24 @ 15:16:18

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0