2010-09-21

Känner mig lite förvirrad just nu men förhoppningsvis rätar frågetecknen snart ut sig igen...

I morgon är det inte planerat något jobb än men vi får se. Man vet aldrig hur det blir med det där när man är vikarie...

Vad jag vet om morgondagen är iaf att det blir Borås på kvällen för att se Elfsborg-IFK. Där kommer min gå-på-allsvensk-fotbollsmatch-oskuld att ryka. Men det kan ju bli roligt =)

Förkylningen vill inte släppa taget än! Fucking irritating! (får man inte säga, men det gjorde jag ändå) Halsen gör ont nu. Jag Ogillart!

Jaja får nog bli sängen nu! Men väntar på ett sms så får inte somna än...

(Ursäkta ett mycket virrigt inlägg, får skärpa mig lite:P )

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0