Godmorgon!

Troligtvis är denna morgon som de flesta andra morgonar. Det vill säga att jag har tryckt på snooze  typ 4 gånger för mycket och att jag har ätit frukost lite för länge vilket i sin tur har lett till att jag stressat iväg som en idiot, sen som vanligt.

Eller.

Det finns ju ett alternativ. Det är att denna morgonen är den där 1 på millionen då jag faktist vaknar. Går upp, stänger av klockan som ännu inte ringt, äter frukost och allt det där man brukar göra på morgonen för att sedan i god tid promenera ner til skolan.

Hmm. Jag gissar på det först nämnda!

(Första gången jag provar att blogga med tidsinställning, hoppas att det funkar och att det är uppskattat)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0