2010-10-18

Jobb idag, det gillar vi!

Segt bara att klockan ringde vid kl 06.00! Jag e ju typ inte van vid det nu för tiden. haha:P Som tidigast har jag nog gått upp vid 8 den senaste månaden iaf! Så man har ju haft det riktigt gött. Å egentligen e det ju inte så himmla jobbigt när man väl är uppe men dete där emot seegt att det fortfarande e mörkt ute nu!!!

Igår tog Andreas hem total segern i Seat Leon Supercopa! GRATTIS!

Lite mer vinnster då:
Heids AF vann båda sina matcher igår!
Heids Junisar (mitt lag) vann mot PIF
Heids B-Lag vann mot Brukspöjkera!

så var det med den saken nu får jag se till att göra lite nytta! (Visserligen inte särskillt mycket att göra idag men ändå!)

Måste bara säga det att jag saknar min FRIDA. Hon är ju i Asien och blir kvar där ett bra tag till. Miss U!!!



Puss hej!


Kommentarer
Skrivet av: Frida!!!!!!

Jag saknar diiiiig ska du veta!! Lova att jag far traffa dig nar jag kommer hem snarast!!! HAr med mitt penfack och dar ligger en lapp som alltid far mig aTT SKRATTA OCH SAKNA DIG OCH VARA TOKIGHETER!!! vI SES SNART, DE GAR FORT!!!!!MASSA KRAMAR OCH EN P U S S !! HAHHAHAHA:D

2010-10-23 @ 13:57:25

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0