2010-10-08

Idag har jag vart duktig =) Jag har tvättat diskat och dammsugit! Sen har jag tappat upp saft i flaskor oxå. Saften har mamma kokat på bär från vår trädgård. Den brukar alltid bli jätte mummsig =)

Men nu hinner jag inte prata mer om det! Jag ska nämligen iväg till Friskis och Svettis nu för att gå på ett Bas pass. Har aldrig vart på det innan men det kan ju inte vara värre än danspasset jag var på i onsdags ^^



Efter passet bär det av till GBG för å kolla match. Syrran ska spela och som vanligt åker kameran med (A) Efter matchen blir det födelsedags middag för Andreas som fyller år idag (om jag inte  är helt ute och cyklar) STORT GRATTIS TILL DIG! =)

Måste skynda mig nu men vi hörs!

Kommentarer
Skrivet av: Lena, Heid

Då ses vi i hallen gumman....

2010-10-08 @ 16:41:21

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0