Torsdag

Jag började även denna dagen med sovmorgon. Jag och David satt nämligen uppe till typ 2 eller något igår natt och kollade på olika serier som gick på TV. Efter "Bones" sa vi godnatt!

Hjälpte till lite här hemma med att åka å slänga tidningar och flaskor på återvinningsstationen samt panta pet flaskor. Det va nästan lite gött att få göra något vettigt med tanke på hur gårdagen såg ut med TV tittande och bakning. Just det jag har ju inte berättat det innan. Jag bakade jättegoda maränger igår. Innan jag han med att ta kort på dem så var de uppätna. Visserligen var jag inte särskillt snabb upp med kameran så får skylla mig själv^^

Strax efter 14, bar det av ner till gbg ännu en gång denna veckan. Men idag var det lite extra roligt för jag var ju hoss Jessica och fick klippt håret (6 månader sen sisst) vilket alltid är roligt. Visserligen toppade vi det bara men känslan e hur go som hellst=) Vi bestämde oss även för att vi ska färga både hår och bryn innom en snar framtid. Det ska oxå bli roligt =)

Efter klippningen och mycket tjöt bar det iväg till den berömda hallen för att träna. Axeln mådde prima även idag vilket är lika med nytt rekord!

Nu blev det lite mycket text här kanske men det får bli väl =) Nu ska gå å nana. Har jag tur kanske jag somnar innan klockan blir 2? Om jag gör det så e det ett nytt rekord för denna veckan :P

Godnatt ♥

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0