Onsdag

Det blev en lång dag på jobbet idag. men det e helt okej! Bara två dagar till helg, Härligt!! På fredag blir jag rödhårig :O det ska nog bli bra. Jag har ju aldrig vart besviken efter ett besök hos Jessica innan så hoppas ju inte att det blir ändring på det denna gången heller;)

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Känner verkligen att jag behöver sova ordentligt i natt så att jag e utvilad tills i morgon. För i morses kändes det som om att mitt huvud var helt upp svullet. Inte särskillt roligt!

I morgon är det ju även träning och jag måste gräva fram bilen som är täckt med snö innan jag kan åka till staden den stora.. Men det är i morgon det. Nu blir det sängen!

Pusspuss

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0