Monday!

Jobb 8 timmar idag inte dummt alls. Där emot vart jag helt slut när jag kom hem och huvudvärken som jag dratt på hela dagen vill verkligen inte ge med sig =( Detta betydde att det inte blev någon träning för mig idag. Hoppas på att det blir bättre med den saken i morgon,

I morgon är det basket turnering i skolan så jag ska vara lagledare för pojkarna. Det blir roligt även om basket kanske inte är favorit sporten. I vilket fall så ska man ha med sig matsäck (vilket även gäller lärare) så jag känner mig ungefär som att jag går i 5:e klass igen och det enda som skiljer sig  nu från då är at det är jag själv som steker pannkakorna, inte mamma eller pappa :P



Godnatt hörrni =)

Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0