Fredag

Denna veckan har gått fort! Eller e det bara jag som tyckr det? I vilket fall e jag super trött nu. har jobbat 4 timmar på förmiddagen och nu har jag slått mig ner i soffan för en liten stund. Känner jag mig själv rätt så tar det nte lång stund nu inan jag somnar om jag inte hittar på något:P

Ikväll ska jag till malin. DDet ska bli jätte roligt. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Åker kanske till kinna om en stund och kollar efter något nyttt. vi får helt enkelt se om jag hittar något. Haha.

Puss

Kommentarer
Skrivet av: jonna

tack du! :) hehe. ne fikan! det måste vi ta tag i! hur ser veckan ut som kommer för din del? :)

2010-11-20 @ 13:29:02
URL: http://jonnabjarneteg.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0