Söndag 2/5-10

Som jag sagt många gånger förr, tiden går fort! det var inte alls länge sedan man tyckte att student och bal var väldigt långt bort. Helt plöttsligt är det bara 17 dagar till balen! Helt sjukt känns det! Jag har fortfarande en hel del skol grejs kvar att göra innan dess. Dessutom är det både skol-sm och sm i ung företagsamhet. Det betyder att jag missar ungefär en vecka i skolan! me å andra sidan kommer det at bli grymt roligt.
I fredags var det Valborg och det firade Honey uf med att stå i Nordstan och sälja honung. Missade ni detta och känner att ni gärna vill köpa honung av oss så rekomenderar jag att du lägger ett mail till [email protected] då det i fredags var vårt sissta försäljningstillfälle i göteborg.
Nu ska jag plugga lite till innan vi lägger ner verkstaden för idag.
PS. I morgon fyller världens goaste tjej 20 år! Det ska minsan firas ;) DS.
Puss och kram♥

Kommentarer
Skrivet av: Fiie

Undra vem denna tjej kan vara då ^^hihi =)

2010-05-02 @ 22:42:27

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0