Fredag 7/5-10

Skol sm är över och vi (asperos flickor årskurs 2-3) slutade på en 6:e platts. kanske lägger upp en bild eller två där ifrån snart. vi får se=)
Nu laddar jag om inför nästa sm, det för UF företag som går av stapeln på måndag i Stockholm. 2 stora inlämningar ska bli klara tills på lördag kväll efter som att hela söndagen går bort med tanke på att den spenderas i en bil upp till huvudstaden då.
Mitt huvud värker och jag känner bara för att åka hem och lägga mig men det går inte för då får vi inte ordning på de saker som ska med till sthlm och inlämningarna lär inte bli klara heller...*suck* Det är bara till att bita ihop och blicka frammåt. kan ju säga redan nu att jag lär somna som en stock på hotellet på söndag!
Puss Puss♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Lycka till i Stockholm...kram Lena

2010-05-07 @ 10:09:54

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0