Söndag v.53




Har var en dag som mest bestått av deg, vilket vart väldigt gött.
Borjade dagen med att åka med mamma upp till Arenahallen där U21 landslaget skulle ha bip-testet.
Vi fick inte den "normala" musikanläggningen att funka så då lånade jag ut min bergsprängare.

Kan ju säga att några av killarna var riktigt duktiga och var nästan uppe på 20...

Som sagt så erbjöd denna dagen inte mycket fart och fläckt. Däremot passade jag på att göra lite Ischoklad eftersom att det aldrig blev av i julas, mycket gott blev det :D

För dig som inte sett filmen "Åter till Cold Mountain" så rekomenderar jag den verkligen.

I morgon blir det gymmet på förmidagen, blir riktigt gött att få rört på sig lite effter denna slappa Söndagen!



Puss Puss♥





Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0