Skolan



Har precis haft projektarbete möte, vilket verkligen var på tiden!
Känns riktigt skönt att vi e på G nu.

Uf rullar på i 120 och det händer massa spännande saker nu,
mer om det en annan dag.



Bilden är ifrån Asperos julmässa som var i december.

För övrigt så i morse försovde jag mig big time.
Skulle ta bussen från syrran vid 07.48
Men vaknar man 7.40 så blir det lite jobbigt att hinna med den ...
Skyndade mig och kom i tid till sjöfartsmuseet i tid.
Väl där kändes det lite ovärt då man typ visste det mesta redan och guiden var en riktig torrboll..

Jaja, nu ska jag och fridisen bege oss hemmåt!

Hörs sen...

Puss puss♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0