Då var det roliga över!




I mer än en bermärkelse.

JSM steg 4 är över och Heid gich tyvär inte vidare till finalsteget =(
Men tjejerna kämpade påotroligt bra ändå, det får vi inte glömma!
Matchens Lirare gick till:
Maja Strååt X 2
Carro Forslund
Elin Elfwering

Nu tar vi nya tag tjejer!


Två tjejer som kämpade på riktigt bra! Bilden är från steg 1 i A-sås.

Helgen är slut och jag har fortfarande massa plugg som bara ligger och väntar på mig, väldigt oskönt.
Igår var ju förövrigt jag, Frida, Sofie och Moa på Frölunda matchen, mycket trevligt förutom att fel lag vann :S
Kommer bilder från massa olika saker snart, ska bara lägga in dom på datorn, när jag nu ska ha tid med det...
*suck*

Puss Puss♥






Kommentarer
Skrivet av: majsan

Det är helt ok emma. ;)Fin din blogg har blivit . :D

2010-01-25 @ 16:11:22
URL: http://gooding.bogg.se
Skrivet av: miss j

lägg in bilderna från sm nu din toka! :D

2010-01-25 @ 20:08:49
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0