Vilken dag...




Ja det kan man verkligen säga! Försovde mig i morse fast missade inte så mycket i skolan ändå. Helt ok engelska lektion faktist. Men men lite jobbigt på uf efter det, men det tar vi en annan gång. Efter lunch blev det bra fart på projektarbetet och sedan bar det av till partille. Därifrån fick jag åka elfsborgsbussen hem =) Mycket nice! Det visade sig att det ingick att hjälpa till å städa bussen om man ville ha skjuts så bara till å göra. Ett bra tag senare slutade det med att jag fick åka hem sj för att pappen fick massa annat att göra på jobbet. Då väntade massor av snö på mig som bara ville bort från garageplanen. Nu håller detta inlägget på att spåra totalt så slutar här med att konstatera att Heid vann andra halvlek mot kropps och där med matchen! Gött Heid =)


Puss Puss♥




Kommentarer

Lämna gärna ett fotspår:

Vad heter du?

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg eller Hemsida:

Vad har DU på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0